Ce este Spotify – Cel mai popular serviciu de streaming muzical din lume

Spotify s-a lansat oficial în România, ceea ce înseamnă că nu mai trebuie să folosești VPN pentru a asculta piesele tale preferate. Da, știm, târziu, dar aia e. Lucrurile cu adevărat importante vin greu în viaţă.

Spotify pune la bătaie 35 de milioane de melodii din repertoriul românesc și internaţional, pe care le poţi asculta oriunde, oricând, oricum.

Spotify în cifre:

  • Peste 159 de millioane de utilizatori activi
  • Peste 71 de millioane de utilizatori plătitori
  • Peste 30.000 de melodii adăugate în fiecare zi
  • Peste 2 miliarde de playlist-uri disponibile, cu 2 milioane de playlist-uri nou create în fiecare zi
  • Peste 8 miliarde de Euro plătiţi către deţinătorii drepturilor de autor, de la lansarea serviciului în octombrie 2008
  • Prezenţă în 62 de pieţe

Cu o comunitate globală ce numără peste 159 de milioane de membri, Spotify oferă în România atât o versiune gratuită, susţinută prin conţinut publicitar, dar și o versiune superioară, pe bază de abonament lunar. Utilizatorii pot asculta melodiile preferate gratuit sau pot trece la Spotify Premium pentru 4.99 EUR pe lună.

Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi construi propria colecţie muzicală, dar și de a distribui conţinutul preferat către prieteni. Spotify vine astăzi în România pentru a oferi o selecţie excepţională de titluri locale și internaţionale, reunite într-o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium.

Pe Spotify poţi găsi muzica perfectă, indiferent de gusturi sau starea de spirit. Utilizatorii din România au acces instant la o varietate de playlist-uri globale, alcătuite de experţi și actualizate în mod constant, dar pot descoperi şi alte milioane de playlist-uri internaţionale, aparţinând Spotify sau altor iubitori ai muzicii.

Unul dintre principalele atuuri ale serviciului Spotify este personalizarea, ce permite fanilor să găsească muzica preferată în cel mai simplu mod, dar și să descopere noi piese și artiști, în baza preferinţelor și a modului în care obișnuiesc să asculte muzică. Când un utilizator nou se alătură comunităţii Spotify, el este invitat într-un proces numit ‘Taste Onboarding’, ce ajută Spotify să înţeleagă mai bine muzica pe care acesta o apreciază.

Căutarea personalizată ce include opţiuni precum Daily Mix (o serie de playlist-uri ce îmbină melodiile preferate cu noutăţi ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultaţi, conţinut actualizat în fiecare zi de vineri) şi Discover Weekly ( un playlist creat în funcţie de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând) aduc muzica preferată mai aproape ca niciodată.

Spotify mai oferă:

  • Playlist-uri dedicate unor genuri muzicale sau stări de spirit: din secţiunea Browse pot fi selectate o varietate de playlist-uri precum Hip-Hop, Pop, Rock, Gaming, Sleep, Dinner, Kids, Focus şi multe alte.
  • Calitate excelentă a conţinutului audio – până la 320 kbit/s.
  • Accesibilitate superioară prin Spotify Connect – folsește Spotify pe boxe, TV sau în maşină
  • Socializare la nivelul următor:
  • Integrare unică, ce permite distribuirea conţinutului prin Facebook sau Twitter, precum şi prin Messenger (in-app)
  • Playlist-urile colaborative pot fi alcătuite sau distribuite prin Facebook Messenger
  • Melodiile preferate sau playlist-urile alcătuite pot fi distribuite din aplicaţie, astfel încât orice utilizator să devină un potenţial influencer
  • Clasamente muzicale globale. Clasamente locale vor fi disponibile în curând.
  • Muzică disponibilă oricând: aplicaţia Spotify rulează atât pe dispozitive mobile, cât şi pe laptop, PC sau tabletă.
  • Muzică disponibilă oriunde: Wi-Fi & boxe Bluetooth, TV, Google Chromecast şi PlayStation4® şi PlayStation3®, folosind aplicaţia Spotify ca telecomandă.
  • Multitasking: melodiile pot fi ascultate de pe dispozitivele mobile, chiar şi atunci când aplicaţia rulează în background.

La nivel global, Spotify a schimbat modul în care artiştii şi iubitorii muzicii interacţionează. Artiştii vor ca muzica lor să fie cunoscută, iar Spotify a reuşit să îi facă populari în rândul a milioane de oameni din întreaga lume.

În plus, Spotify a adus peste 8 miliarde de Euro industriei muzicale de la lansarea serviciului, în 2008. Odată cu intrarea pe piaţa din România, Spotify va fi disponibil în 65 de pieţe din întreaga lume.

Next
Comentarii
Se incarca ...
Inchide